Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Ke každé objednávce dárek zdarma!!!!

pro více info proklikni ikonu dárku.

 

NÁŠ DOPRAVCE:




Reklamace » Jak reklamovat
Jak reklamovat

Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady ( je potřeba vyplnit speciální formulář ke stažení níže).
  • Kompletní výrobek, na který uplatňuji reklamaci
  • Přiložení relevantních dokumentů prokazujících zakoupení produktu
  • Požadavek na způsob vyřízení reklamace (vrácení peněz, oprava zboží, výměna zboží - tento požadavek však není závazný ani nezbytně nutný, jedná se spíše o doporučení pro konkrétní situaci, která může nastat,  prioritně se však vychází ze závěru, který je vypracován autorizovaným servisním střediskem)
  • V případě uplatnění vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu uvést číslo bankovního účtu, na který mají být finanční prostředky zaslány zpět. (zároveň doporučujeme vracet zboží nejlépe v původním stavu, v jakém bylo zasláno ze strany prodávajícího, detailní popis této problematiky viz. Obchodní podmínky oddíl č. IV)
  • Zpáteční adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)

Jak postupovat:

  • Přiložte požadované dokumenty
  • Odešlete reklamované zboží na níže uvedenou adresu

Doporučujeme zasílat balíkem doporučeně. Podací lístek z pošty či od jiné kurýrní služby si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci. Nezapomeňte si zboží pojistit (je dobré si také provést vlastní fotodokumentaci aktuálního stavu reklamovaného zboží před jeho odesláním).

Adresa pro zaslání reklamace:

Gabriela Lažková
Okružní 1856
73934  Šenov, okr. Ostrava

V den přijetí reklamovaného zboží prodávajícím (příjemcem reklamace) Vám bude vystaven a na přiložený e-mail nejpozději druhý den zaslán Reklamační protokol, který slouží jako potvrzení o přijetí reklamovaného zboží ze strany prodávajícího (příjemce reklamace) a zejména také ke specifikaci data, od kterého následně začíná běžet lhůta pro vyřízení předmětné reklamace (detailně popsáno v poučení ve spodní části Reklamačního protokolu). Součástí tohoto protokolu je i detailní popis aktuálního vizuálního stavu reklamovaného zboží po jeho přijetí ze strany prodávajícího (příjemce reklamace).

Osobní předání reklamovaného zboží na adrese sídla firmy je možné, ale pouze po předchozí telefonické či e-mailové domluvě!! Pokud ze strany zákazníka nebude tato podmínka splněna, reklamované zboží nemusí být v daný den přijato.

V případě nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat.